torsdag 21. april 2011

Påske :o)


Herlig med påskefri!



I dag har jentene løpt og herjet på jordene ved Øysand. Ingenting er som å løpe i full fart over tørre jorder, rulle i halmen og snuse på alle vårens lukter :o) Til tross for gråvær og dårlig lys tok jeg med kameraet for å ta bilder av de flotte jentene mine.



Tenåringen Tessa tester ut mamma Chillie's tålmodighet ;o)



Når Chillie ikke vil mer, er det Vannahn som må ordne opp med Tessa.

Chillie ser svært fornøyd ut....deilig å slippe unna "hormonbomba" :o)

"Jada, Tessa, vi skal leke".....Tante Savannah er alltid klar for en runde ;o)


Savannah gir full gass!

Men Tessa er raskest i svingene :o)

Inn i mellom må mamma Chillie si i fra......"nok er nok, nå får du roe deg ned litt, Turbo-Tessa"


På'n igjen ;o)

PS: tannhygienen er det ingenting å si på!


Joda, mamma Chillie er også med på leken.......her har hun herjet slik at hun holder på å miste halsbåndet :o)


Mor og datter langer ut!


Tessa syns det er supergøy å ha Chillie på slep!


"Pass deg, like før jeg tar igjen deg nå"


"Ro"

3 vakre jenter ser utover jordene.

Chillie, Tessa og Savannah.


Go'jentene mine.......er så glad i dere!


Tessa og Chillie.....mor og datter.


Vel hjemme igjen......gode venninner leker og hviler sammen.

Tessa og Vannahn.


snork......slutt å plag oss, vi er såååå slitne!

Trøtte tryner :o)


Par i hjerter.....Tessa og Vannahn


Takk for turen, jenter......gleder meg allerede til i morgen!










































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar