søndag 16. januar 2011

Valpeshow, Norsk Chow Chow Klubb, avd. Midt-Norge

I dag har Tessa deltatt på sitt 4. valpeshow.
Hun ble BIR og BIG 3 :o)
Dommer Vibeke Paulsen gav oss masser av positiv tilbakemelding og påpekte Tessa's herlige temperament :o) Er så stolt av den lille turbo-frøkna som logrer med halen til alle og enhver :o)
Kritikk: 7 mnd gammel. Pent hode+uttrykk. Kunne gjerne hatt bedre underkjeve. Fantastisk hals. Noe overbygget bak for dagen. Aning fallende kryss. Forbryst under utv. Supert ribbe. Sterk kort lend. Fremskutt i fronten. Kunne med fordel hatt litt bedre knevinkel. Ridge ok. Super pels+farge. Fantastisk temperament. Proft fremført.
En sliten Tessa har funnet go'stolen etter en lang dag på utstilling. Aron har savnet bestevennen sin :o)

Forsøket på å ta bilder av hund og rosetter er spolert. Aron og Tessa har andre planer :o)


Ok, da......så skal vi forsøke å sitte i ro :o)

Hit med den!!!
Den rosetten kan sikkert brukes som tyggeleke :o)

Umh.....akkurat som jeg tenkte, fin å tygge på denne!

Jepp, det er jeg som er BIR-hunden, derfor er denne rosetten min og jeg kan gjøre akkurat som jeg vil med den :o)

Se godt på denne rosetten, morsan......det er kanskje siste gang du ser den hel og fin :o)


Kjedelig.....hun tok den fra meg!
Takk for en flott dag rundt ringen alle sammen :o)









1 kommentar:

  1. Va ni är duktiga.
    Grattis grattis till de fina rosetterna.
    Aron ser ut som en riktigt stolt husse ;-)
    Nimbus skickar en stor nospuss till sin fovorit syrra.
    Kram Tina

    SvarSlett