fredag 28. mai 2010

Dag 58.....det nærmer seg :)

I dag er jeg hjemme sammen med Chillie. Jeg våknet i natt av en litt urolig og tungt pustende Chillie, som var svært glad for at jeg holdt henne med selskap i valpekassen. Jeg var forbredt på en lang natt og kokte opp havresuppe og hønsesjy.....men i 5 tiden var alt stille igjen og Chillie har sovet tungt utover dagen. Det blir spennende å se hva natten bringer ;)
Chillie er ute på en liten luftetur i hagen :)


Vakre Chillie-snilli-min !

Kloke øyne :)

Stor mage!

"Ummh....her lukter det godt" ;o)
Både Chillie og Savannah snuser ut i lufta.

Nydelige Vannahn 16 mnd

Savannah inviterer den gravide til lek :)

"Du er så innmarig kjedelig med den store magen, Chillie!"

Kom igjen, da!
Vannahn har ingen bein plantet på jorden :)

Chillie forteller Savannah noen alvorsord......."tenk nå på at du er et forbilde for de kommende valpene, oppfør deg ordentlig"













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar