onsdag 20. januar 2010

REX VENTORS SAVANNAH BY OWEN 1 ÅR

I dag fyller Vannahn-min 1 år, HURRA!
Tenk at det allerede er et år siden Rex Ventors S-kull så dagens lys. Glemmer ikke første gangen jeg så bilder av den lille tispa med helt svart maske. Savannah var min favoritt fra første stund, og heldigvis var det akkurat hun som fikk komme til Trondheim:) Tusen takk til Veronica!
Savannah på sin 1-års dag!Chillie og Savannah speider utover!
Aron og Vannahn leker med pinne :)
"Har den nesten"
"Endelig"
Drakamp :)
Chillie og Savannah sammen med "lillehusse" Aron (som de sier i Sverige)
Chillie og Savannah har sett en hund ute på jordet.....og VIL ut å leke, ikke ta bilde :)
"Okay da, men bare en nuss.....så får jeg springe, morsan?" sier gode Vannahn-min.
Jippi....et bilde der alle ser mot fotografen ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar