torsdag 20. august 2009

Første dag med blogg!


Chillie og Savannah sommer 2009
Heisan alle sammen og velkommen til det nyeste tilskuddet på hjemmesiden, bloggen :-) Her vil det bli mulig å følge med på aktiviteter, planer osv. for Coolridged-gjengen. Nye bilder på hundene kommer selvfølgelig også. Legg gjerne igjen en kommentar om du er innom å tar en titt, da blir jeg glad :-)

PS: Tusen takk til Susan som orker å sitte i timesvis med meg for å gjøre bloggen akkurat slik jeg vil ha den ;-) Du er toppen !!!


Liv og jentene

3 kommentarer:

  1. Så gøy med Liv-blogg! :-) Her skal jeg følge med!

    SvarSlett
  2. Så fint det ble Liv :-) Blir nok flittig brukt tenker jeg - bare husk alt om når du står opp, hvordan været er, hva du har til middag, når du går og legger deg etc, etc - viktig - viktig he he :-) Hugs and hugs!
    Susan

    SvarSlett
  3. Så fint det ble! Grattis! Håper det blir masse oppdateringer fremover :D Hilsen Leon, Hans og Amanda :-)

    SvarSlett